GÜNDEM
Yayınlanma : 22 Ağustos 2015 17:36
Memur zam oranları belli oldu

Hükümet ile memurlar arasında yürütülen toplu sözleşme görüşmeleri tamamlandı
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, 2016-2017 toplu sözleşme görüşmeleri kapsamında düzenlediği basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Sürecin anlaşma ile sonuçlandığını açıklamaktan büyük memnuniyet duyduğunu belirten Bakan Çelik, kamu çalışanlarına sağlanan hakları ana hatlarıyla açıkladı. Kamu görevlilerine 2016 yılının ilk altı ayında yüzde 6, ikinci altı ayında yüzde 5 oranında, 2017 yılının ilk altı ayında yüzde 3, ikinci altı ayında yüzde 4 oranında olmak üzere toplamda yüzde 7 oranında zam yapılacağını açıkladı.
- 14:47İzmir Valiliğinden HABAŞ açıklaması: 3 ölü, 3’ü ağır 14 yaralı
- 10:09Aşkale’de feci kaza: 1 çocuk hayatını kaybetti, 5 kişi yaralandı
- 15:228 kişinin katil zanlısı dehşet anlarını ifadesinde tek tek anlattı
- 09:05Afyonkarahisar Valiliğinden silahlı saldırılara ilişkin açıklama: "8 kişi hayatını kaybetti, 1 kişi ağır yaralı"
- 14:58MSB: "Şehit askerimize yönelik atışın İran tarafından geldiği değerlendiriliyor"

